A keresőoptimalizálás egy hosszútávú reklámozási lehetőség az Ön vállalkozása honlapjának. Ha a honlap megfelelően van optimalizálva, akkor hosszútávon, éveken keresztül látogatókat, potenciális megrendelőket szerezhet ezáltal.

Gondoljon bele, mekkora változást hozna az ön üzletében, ha honlapjának látogatottsága 40-50, vagy akár több 100 százalékkal emelkedne. Valószínűleg ezzel arányosan vállalkozásának megrendelései, eladásai is emelkednének. Amennyiben az Ön honlapja a fontosabb kulcsszavakra szerepel a nagyobb internetes keresők első tíz találata közt, akkor biztos lehet abban, hogy honlapját megtalálják azok, akik az ön termékei, szolgáltatásai felől érdeklődve keresnek az interneten.

A keresőoptimalizálás szolgáltatásért az ügyfeleinktől egy alapdíjat, valamint az előre megbeszélt és szerződésbe foglalt eredmény elérése után egy sikerdíjat kérünk. Azért döntöttünk így, hogy nagyobb összeget csak jól elvégzett keresőoptimalizálás után kelljen ügyfeleinknek kiadni, amikor a honlap már valóban hasznot hoz az általunk elvégzett keresőmarketing szolgáltatás eredményeképpen.
Ha a honlapot nem velünk, hanem más céggel, webdesignerrel csináltatná, mindenképp legyen tisztában az alábbi dolgokkal, mielőtt feleslegesen akár több százezer forintos kiadásba verné magát.

A honlapkészítéssel foglalkozó cégek némelyike előszeretettel ajánla a flash  oldalak készítését, mivel az ilyen honlapokért több pénzt lehet kérni, jóval többet, mint egy HTML honlapért. Viszont keresőoptimalizálás szempontjából a flash kifejezetten rossz választás, ugyanis a keresőrobotok az ilyen oldalakból nem tudják kiolvasni a szöveget.

A jól megválasztott domainnév olyan, amiben szerepel az a kulcsszó, amire az oldalt optimalizálni szeretnénk.

Ne használjon belépőoldalt, mivel az ilyenen nincs tartalom, és amennyiban a honlap főoldala nem rendelkezik a keresők számára értékelhető szöveges tartalommal, ami tartalmazza az adott kulcsszót megfelelő arányban, a honlapot nem lehet keresőoptimalizálni, nem hogy a keresők első tíz találatban nem fog szerepelni, ha az adott kulcsszó erős, nagy a konkurencia, akkor az első százba sem fog bekerülni.

Az oldal címsorában, ami a böngészője legfelső sorában olvasható, ne a domain, vagy köszöntő szöveg legyen olvasható, hanem lehetőleg a kulcsszó, vagy az azt is tartalmazó szöveg, ami a honlap minden egyes oldalán más - más legyen, az adott oldalhoz igazítva.

A weboldalra aránylag sok linknek kell utalni más honlapokról, nem mindegy azomban a ránk mutató linkek minősége, a linkek formátuma és az, hogy milyen oldalakon van elhelyezve.

A külsőkön kívül mindenképpen használjunk a honlap szövegében belső hivatkozásokat is, amelyek honlapunk egyik oldaláról a másikra mutatnak.

Ezek a tanácsok nem tartalmazzák a keresőoptimalizálás minden részletét.

Amennyiben úgy dönt, hogy a honlapkészítés feladatával minket bíz meg, biztos lehet benne, hogy a honlapot a keresőoptimalizálás elveit betartva készítjük el. Nincsenek szabott áraink, azokat minden esetben az elvégzendő feladathoz (honlapkészítés, keresőoptimalizálás) mérten alakítjuk ki. Amennyiben honlapkészítés, keresőoptimalizálás szolgáltatásunkról bővebb infót, árajánlatot szeretne, vegye fel velünk a kapcsolatot. A konkrét feladat megismerése után tudunk Önnek árajánlatot tenni honlapkészítésre, valamint keresőoptimalizálásra.

Keresőoptimalizálás

Hasznos infók a keresőoptimalizálásról

Double click to edit
KDM Kft - 1053 Budapest, Ferenczy István u. 18. - tel: 06 20 266 0669
e-mail küldés